Για πέμπτη φορά πήγε για τεστ DNA ο Βοσκόπουλος αλλά η Χαρά δεν εμφανίστηκε (Video)


Για πέμπτη συνεχή φορά εμφανίστηκε σε γνωστό εργαστήριο γενετικής ανάλυσης για να κάνει τεστ DNA ο Τόλης Βοσκόπουλος για να διαπιστώσει αν η Χαρά, από τον γάμο του με την Τζούλια Παπαδημητρίου, είναι το βιολογικό του παιδί.

Μιλώντας στο Star ο Τόλης Βοσκόπουλος, είπε ότι τον έχει κουράσει πια αυτή η διαδικασία καθώς για άλλη μια φορά η Χαρά δεν εμφανίστηκε. «Αυτή είναι η πέμπτη φορά που έρχομαι μόνος μου και έχω κουραστεί πια. Παρακαλώ πάρα πολύ να λάβετε τα μέτρα σας σωστά. Και όχι πάλι να τα βάλετε μαζί μου, επειδή έτσι σας έχουν πει τα αφεντικά σας».

Οπως δήλωσε θέλει να τελειώσει αυτή η ιστορία: «Εχω ένα παιδάκι, κανονικό παιδί δικό μου και δεν θέλω το παιδάκι αυτό, να έχει ένα αδερφάκι που δεν είναι αδερφάκι του!...Οταν μου την πήραν τη Χαρά, εννιά χρονών, για ένα μήνα και υπέγραψα ένα χαρτί για να κάνει ένα ταξίδι εκτός Ελλάδος, περνούσε ο καιρός και δεν ερχόταν. Με έπαιρνε εκείνη τηλέφωνο, εγώ δεν ήξερα τον αριθμό. Της είπα κάποτε: ''Πότε θα έρθεις παιδί μου;''. Και μου λέει: ''Ποτέ! Γιατί εκεί μένεις εσύ και εγώ ντρέπομαι που είσαι πατέρας μου! Και εγώ δεν θα έρθω ποτέ!''...Της είπα: ''Μην ανησυχείς παιδί μου, αφού ντρέπεσαι τόσο πολύ, εγώ θα κάνω τα πάντα για να βγάλω το όνομά μου από πάνω σου για να μην ντρέπεσαι!», δήλωσε ο Τόλης Βοσκόπουλος.

«Μου είχαν πει: ''Η προθεσμία σου τελειώνει! Eχεις τρεις μέρες! Μετά από τρεις μέρες, είναι κόρη σου! Τελείωσε! Δεν έχεις το δικαίωμα να πας δικαστικώς!'' Και εκείνη την ώρα πήρα την απόφαση».

«Εγώ από τότε που αποφάσισα να βγάλω το όνομά μου από πάνω της και από τότε που έκανε εκείνη την εκπομπή στην Τατιάνα Στεφανίδου και είπε όλα αυτά τα τραγικά πράγματα, την ξέχασα τελείως. Γιατί μέχρι τότε το αγαπούσα αυτό το παιδί, δεν σου το κρύβω. Γιατί εγώ το μεγάλωσα αυτό το παιδί», απάντησε συμπληρώνοντας πως έχει δώσει αρκετά χρήματα για την Χαρά. «Λεφτά; Πάρα πολλά! Τότε που ήταν ακόμα δραχμές, έδινα ένα εκατομμύριο τον μήνα», απάντησε.



iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...
loading...